Çiçek Tahaoğlu'nun editörlüğünde bu hafta biamag'da;
* Selin Top, Barış İçin Kadın Girişimi’nin çağrısıyla 13 ilden yüzlerce kadının Diyarbakır’daki barış nöbetini yazdı.
* Murat Türker, kadın sünnetini anlatan Güney Koreli kadın yönetmen Hyojung Kim'in “Neredeyim? Kız ve Kadın Olmanın Ötesinde” adlı belgeselini yazdı.
* Yıldız Tar, 14 Şubat için "Sevgiliye yollamalık" şarkılar derledi.
* Gizem A. Weber, Almanya için Alternatif Partisi’nin “mültecilerin ülkeye girişinin üzerlerine ateş açılarak engellenmesi” önerisi ve bunun üzerine yapılan anketi yazdı.
* Aslı Daldal, Yüksel Aksu'nun yönettiği, Cem Yılmaz'ın oynadığı İftarlık Gazoz'u yazdı.
* Bircan Değirmenci, Şeyhmus ile Aynur'un aşkını yazdı.
* Feryal Saygılıgil, “Sürgünde Toplumsal Cinsiyet İstanbul’da Suriyeli Kadın ve LGBTI Mülteciler” kitabını yazdı, şiddet kavramını ele aldı.
* Çağrı Öner ve Oğuz Ediz, Ahmet Ümit’le Ümit’le son romanı Elveda Güzel Vatanım’I, 7 Haziran’dan beri Türkiye’de yaşananları ve hapisteki gazeteci ve yazarları da konuştu.
* Burcu Tuna, Hamdi Doğan’ın “Türkiye İşçi Partisi’ne Aşık Oldum” kitabını yazdı.
* Gökhan Karaosmanoğlu, Nunila Lopez Salamero'nun yazdığı, Miriam Cameros Sierra'nın resimlediği "Vejetaryen Külkedisi"ni tanıttı.
* Kentsel dönüşümün hedeflerinden Yelda Yürekli'nin Ankara'nın Tuzluçayır mahallesini anlattığı kitabı "Küçük Moskova - Tuzluçayır"ı Okan Sezer tanıttı.
* Şeyhmus Diken, Lis yayınevinin genel yayın yönetmeni Lal Kardeş ve edebiyatçı, çevirmen Dîlawer Zeraq ile 18 bin deyimden oluşan “Ferhenga Biwêjan a mezin” – Büyük Deyimler Sözlüğü’nü konuştu.
* Şanver İsmailoğlu'nun yeniden gündeme getirilen çılgın proje "Kanal İstanbul" hakkındaki yorumu: "Şaka mı bu?"
* Dilşah Özdinç, barış günlerinde ziyaret ettiği Cizre'yi yazdı.
* Kenan Tekeş, Hiroşima Sevgilim adlı kült film üzerinden aşkı ve savaşı anlattı.